Bizonyára Önnek, vagy hozzátartozójának volt már kár a lakásában, s lehet, hogy már Ön is tapasztalta, hogy hirtelen azt se tudja, hogy a biztosítás téríti e az esetleges kárt vagy sem. Tudnia kell, hogy az emberek jelentős része nincs tisztában már a megkötéstől számított 3 hónap múlva, hogy a lakásbiztosítása milyen fedezetekre is térít valójában. Hozzáteszem, hogy a mi ügyfeleink ezt könnyen el tudják kerülni, hisz mindenki kap egy kis prospektust, amin pillanatok alatt megtudhatja, hogy mire is térít a biztosítása.
Kis kitérőnk után nézzük meg, hogy mit is kell tennie, ha káreseményt szenvedett, mondjuk csőtörése volt, vagy viharkára keletkezett.
Nos kár esetén a legfontosabb, hogy kárenyhítést kell végeznünk, ami annyit tesz, hogy megpróbáljuk a kárt a lehető legkisebbre redukálni, pl elzárjuk a vizet csőtörés esetén. Ezt követően a biztosítónkat fel kell hívnunk pár napon belül, ami általában 2-5 nap. A lényeg, hogy minél hamarabb jelentsük be részletesen a káreseményünket.
Szerencsére már könnyebb helyzetben vagyunk, hisz online is el tudjuk ezt végezni, azonban mindenképp szükségünk van a szerződésünk kötvényszámára!!! Ez nélkül nem fog menni!
A legfontosabb tehát, ami egyben a mi mint ügyfelek érdekünk is, hogy a lehető leghamarabb jelentsük be a kárt, hogy minél hamarabb azt orvosolni tudjuk. A Lakásbizti.hu ügyfeleinek, akik egyben a Generali ügyfelei (hisz mi a Generali Biztosító Zrt. szerződött biztosításközvetítője vagyunk) nagyszerű hír, hogy ezt oldalunkon keresztül, vagy minket felhívva, nekünk üzenetet küldve is könnyen megtehetik, persze a kötvényszámmal és a kár leírásával.
Mi történik ezt követően?
Ezt követően van egy kis várakozási idő, ami általában 1-2 nap, de sok esetben már akár rövidebb idő alatt is pontot tud tenni az ügy végére, ha mondjuk kisebb kára keletkezett. A Generali nagy előnye, hogy akár chat-en is megtörténhet nem csak a kárbejelentés, de a kár bemutatása és akár már azonnal kaphat is egy kártérítési ajánlatot, amit elfogadhat, de el is utasíthat persze. A lényeg, hogy ma már minden sokkal gyorsabban elintézhető, s a Generali mindenben partnere az ügyfélnek a káreseménykor is, nem csak a szerződések megkötésekor, nem beszélve rólunk, akik mindig Ön mellett állunk
Tehát, ha Ön Generali ügyfél, vagy épp konkrétan a mi ügyfelünk és kár érte, akkor keressen bennünket bármely elérhetőségeinken, hogy minél hamarabb rendezve legyen a kár. Ez az Ön érdeke és egyben a mi érdekünk is. Kárbejelentés online itt.